IMPORTANT MESSAGE
Like many other companies and institutions around the world, we are experiencing interference with some of our systems within the TNT network.
We are implementing remediation steps as quickly as possible. We have implemented operational contingencies to continue to complete collections from customers with scheduled stops. For customers who do not have a regular stop, collection should be arranged via our customer service centers.
Customers may experience delays in the transit of shipments, particularly inter-continental or non-EU European delivery, as we work to remediate our systems. Additionally, if customers do not have the facility for self-labeling, they may also experience delays.
We are not able to collect shipments of dangerous goods at this time.
We regret any inconvenience to our customers.
연락처
* 약관에 동의하시면 구독 확인 이메일을 받아보실 수 있습니다. 구독을 클릭하시면, 당사는 귀하가 약관에 따라 개인정보 취급에 동의하는 것으로 간주합니다. 당사는 귀하가 선택한 관심분야에 따라, 관련 자료를 수시로 송부할 수 있습니다. 구독 취소를 희망하시는 경우, info@almacgroup.com으로 메일을 보내주시기 바랍니다. 또한, 당사에서 발송하는 이메일의 링크를 통해 구독을 취소할 수도 있습니다.
동의를 제출하시면 구독을 확인하는 이메일을 받아보시게 됩니다.